۱۳۹۰/۰۳/۰۱

چک کننده ایمیل


چک کننده ایمیل
اطلاع رسانی به هنگام خوانده شدن ایمیلی که شما ارسال کرده اید.
سلام
خسته نباشید
در اینجا می خواهم سایت ایمیل چکر را به شما معرفی کنم، که اگر شما مایل بودید، آن را به دوستان خود معرفی کنید
سایت ایمیل چکر به آدرس http://EmailC.ir ، به منظور اطلاع رسانی به کاربر، از ایمیل ارسالی خود، طراحی شده است.
خیلی وقت ها، همه ی ما ایمیلی ارسال می کنیم، اما نمی دانیم، که ایمیل ما خوانده شده است یا نه؟!
حال سایت ایمیل چکر، این ابهام را از ذهن شما کنار می زند. با کمک این سایت هر وقت ایمیل ارسالی شما، خوانده شود، سایت ایمیل چکر، به شما اطلاع می دهد، که ایمیل شما خوانده شد و اطلاعاتی از خواننده ایمیل شما، به شما می دهد از جمله:
زمان و تاریخ خوانده شدن ایمیل ارسالی
آدرس IP سیستم خواننده ایمیل شما
مرور گر خواننده ایمیل
سیستم عامل خواننده ایمیل
تعداد دفعات خوانده شدن ایمیل

استفاده از امکانات این سایت بسیار ساده طراحی شده است، مهم نیست که از کدام سرویس دهنده ایمیل (گوگل، یاهو، ...) استفاده کنید. کافیست قبل از ارسال به سایت http://emailc.ir مراجعه کنید، در صفحه اصلی این سایت، تنها ایمیل خود و موضوع نامه خود را وارد کنید. و دکمه ثبت را فشار دهید تا سایت ایمیل چکر یک شمارشگر در اختیار شما بگذارد. این شمارشگر که به صورت یک تصویر است را درون متن ایمیل ارسالی خود قرار دهید (نحوه استفاده در سایت توضیح داده شده است)، سپس ایمیلتان را ارسال کنید. ( ایمیل وارد شده تنها برای اطلاع رسانی به شما می باشد، همچنین موضوع دلخواه است می تواند وارد نشود، یا متنی متفاوت از موضوع ایمیل اصلی وارد شود).
بعد از خوانده شدن ایمیل ارسالی شما، سایت ایمیل چکر، از طریق ایمیلی که در اختیار سایت گذاشتید، به شما اطلاع رسانی می کند.
سایت ایمیل چکر، امکان دیگری در اختیار کاربران خود می گذارد، که شمارشگر برای گروه های ایمیلی است. نحوه عملکرد مشابه ایمیل چکر معمولی است، با این تفاوت که به دلیل بازدید بالای این ایمیل ها، جزئیات بازدید در پنل کاربری نمایش داده می شود.
در ضمن، سایت ایمیل چکر در نظر دارد، اگر استقبال از سیستم خوب باشد، اطلاع رسانی از طریق پیامک را به سایت بیافزاید.
با تشکر از شما دوست عزیز، اگر سایت ایمیل چکر را در سایت خود معرفی کردید، به ما از طریق صفحه http://emailc.ir/Contact اطلاع دهید، تا شما را لینک کنیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

یک نظر بنویسید